Оформляємо свідоцтво про право власності на землю
Отримати свідоцтво про право власності на землю можна у представництві Головного Управління Держгеокадастру у кадастрового реєстратора. Для отримання цього документу в Україні вам потрібно написати заяву з проханням внести відомості про дільницю до Державного реєстру речових прав.
Чи дійсний державний акт на земельну ділянку, якщо ви його вже оформили?
Так, його ви проходили процес оформлення на основі першовідведення ділянки.
Навіщо потрібний документ на право власності на землю?
Щоб ви могли користуватися всіма правами як законний власник ділянки, а саме дарувати, продавати, здавати в оренду, передавати землю у спадок.
Процес оформлення власності на землю можливий, якщо:
- відбувається відведення частини території, яка належала раніше державі чи комунальному підприємству;
- ділянка утворився в результаті відтворення раніше наявної території або поділу її на частини.
Якщо ви бажаєте оформити у власність ділянку, яка знаходиться під вашим житловим будинком, то підготуйте такі документи:
- фотокопії вашого паспорта та ідентифікаційного коду; контакт про купівлю/продаж будинку;
- виписку з державного земельного кадастру, засвідчену у нотаріуса;
- заяву на оформлення ділянки у власність з описом цілей використання землі, точних розмірів та адреси.
Які можуть бути підводні камені під час оформлення?
При отриманні витягу з державного кадастру зверніть увагу на те, щоб у документі були всі докладні дані, а саме цілі використання, габарити, структура, приблизна ринкова вартість. У випадку, якщо ви подавали заяву на надання державного акта до 2013 року, а відповіді так і не надійшло, вам слід направити прохання кадастровому реєстратору. Висновок про купівлю-продаж земельної ділянки слід підписувати лише за участю нотаріуса, оскільки він вносить інформацію про нового власника нерухомості до Державного реєстру прав на нерухомість